Sunday, August 31, 2014

Poetry

Posted by Alina Mihaela at 1:59 PM
                                                                           Iubirea ta

Noi doi, de mână, ne plimbam pe-aceeaşi stradă,
Şi-mi era frica, de cei care ne urăsc, să ne vadă,
Multe aveau în gând, toţi voiau să ne distrugă,
Nimeni nu şi-ar fi imaginat o relaţie aşa de lungă.
Noi, când eram de mână, parcă de suflet ne ţineam,
Şi, când in ochi tu mă priveai, împreună alergam.
Fugeam de ei, fugeam de ele, fugeam de răutate,
Căci, fără tine, eu nu vreau să trăiesc în realitate.
Mă simt atât de rau, atunci când pleci de lângă mine,
Ţi-am spus, să n-o mai faci, doar ştii că nu mi-e bine.
Chiar de mă răneşti şi mă doare foarte tare,
Decât să mă mai laşi, mai bine m-arunc în mare,
Chiar daca am să mă-nec, pentru că nu ştiu să înot,
Mai bine mor, pentru iubirea ta nu există antidot.



0 comments:

Post a Comment

Funny Quote

They say that love is more important than money, but have you ever tried to pay your bills with a hug ?

Popular on youtube

https://www.youtube.com/watch?v=b8LGHhgHd8o https://www.youtube.com/watch?v=7k9FGbVnp8M https://www.youtube.com/watch?v=q38buNr59jI

Joke

Wife: "How would you describe me?" Husband: "ABCDEFGHIJK." Wife: "What does that mean?" Husband: "Adorable, beautiful, cute, delightful, elegant, fashionable, gorgeous, and hot." Wife: "Aw, thank you, but what about IJK?" Husband: "I'm just kidding!"
 

Feel my heartbeats Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos