Tuesday, July 29, 2014

Scuză VS Alternativă

Posted by Alina Mihaela at 5:35 PM
               Ce să nu spui VS Ce să spui

       Hmm.. Cu siguranță, mulţi dintre voi vă aflați în perioada adolescenţei și aveți o stare melancolică.: nimeni nu vă înțelege, ascultă, respectă sau iubește. De aceea, trebuie să renunțați să mai gândiți negativ și să evitați cele 25 de scuze:

   1. ,,E prea târziu pentru mine.” Alternativa: ,,Acum este momentul perfect pentru a începe.”
   2. ,,Nu am timp.” Alternativa: ,,Trebuie să-mi organizez mai bine timpul.”
   3. ,,Sunt prea comun și plictisitor.” Alternativa: ,,Eu sunt responsabil să-mi scriu propria poveste.
   4. ,,Nu merit.” Alternativa: ,,Am o mulțime de opțiuni în faţa mea.”
   5. ,,Sunt responsabil de X, Y si Z, aşa că, să am grijă de mine, nu e chiar o prioritate.” Alternativa: ,,Eu sunt prioritar.”
   6. ,,Nimeni nu ma înțelege.” Alternativa: ,,Trebuie să vorbesc clar și să acționez ca atare.” 
   7. ,,Nimănui nu-i pasa de aceleași lucruri ca și mine.” Alternativa: ,,Îmi pasă, pentru că este important.” 
  8. ,,Nu sunt suficient de deștept.” Alternativa: ,,E timpul să încerci.”
  9. ,,E vina părinților că sunt aşa.” Alternativa: ,,Eu îmi controlez viata.”
 10. ,,Nu sunt suficient de disciplinat.” Alternativa: ,,Trebuie să-mi dau seama cum să mă motivez.”
 11. ,,Nu sunt făcut pentru relațiile de lungă durată.” Alternativa: ,,Am temeri legate de relații, pe care trebuie să le înfrunt.” 
 12. ,,Acum nu este cel mai bun moment.” Alternativa: ,,Prezentul va deveni din ce în ce mai bun.”
 13. ,,Este prea mult de muncă.” Alternativa: ,,Sunt pregătit să o fac.”
 14. ,,Dacă ea/el este la fel cu *cineva care te-a rănit în trecut*?” Alternativa: ,,Nu voi judeca pe cineva bazându-ma pe comportamentul altcuiva.”
 15. ,,Fac  *ceva ce urăsc*, ca sa nu rănesc pe cineva la care țin.” Alternativa: ,,Este timpul să-ți ceri scuze, să te confesezi și să negociezi.” 
 16. ,,Prietenul/partenerul/familia e de vina de eșecul meu.” Alternativa: ,,Eu sunt de vină.”
 17. ,,Sunt ghinionist.” Alternativa: ,,Îmi voi crea propriul noroc.”
 18. ,,Aștept momentul potrivit.” sau ,,Încă nu sunt pregătit.” Alternativa: ,,Sunt cât pot sa fiu eu de pregătit azi.''
 19. ,,Deja s-a inventat totul… nu voi fi niciodată original, aşa că nici măcar nu are rost să încerc.” Alternativa: ,,Cu ajutorul viziunii mele, pot aduce lumii o valoare extraordinară.” 
 20. ,,Sunt o greșeală.” Alternativa: ,,Sunt pregătit să greșesc și să învăț, pe măsură ce înaintez.” 
 21. ,,Mi-e frică.” Alternativa: ,,Aceasta frică pe care o simt… înseamnă că sunt un om.”
 22. ,,Nu voi reuși niciodată s-o fac perfect, aşa că de ce să mai încerc?” Alternativa: ,,Perfecțiunea este inamicul Binelui.”
 23. ,,Nu voi fi la fel de bun ca X.” Alternativa: ,,Sunt în competiție doar cu mine însumi.” 
 24. ,,Părinții/soția/copiii nu sunt de acord.” Alternativa: ,,Cum pot să-i atrag de partea mea?” 
 25. ,,Nu pot.” Alternativa: ,,Pot și sunt, începând de acum.” 



Source: https://www.facebook.com/notes/pagina-de-psihologie/25-de-scuze-la-care-trebuie-sa-renunti-ca-sa-fii-fericit/589518941084147

0 comments:

Post a Comment

Funny Quote

They say that love is more important than money, but have you ever tried to pay your bills with a hug ?

Popular on youtube

https://www.youtube.com/watch?v=b8LGHhgHd8o https://www.youtube.com/watch?v=7k9FGbVnp8M https://www.youtube.com/watch?v=q38buNr59jI

Joke

Wife: "How would you describe me?" Husband: "ABCDEFGHIJK." Wife: "What does that mean?" Husband: "Adorable, beautiful, cute, delightful, elegant, fashionable, gorgeous, and hot." Wife: "Aw, thank you, but what about IJK?" Husband: "I'm just kidding!"
 

Feel my heartbeats Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos